Pages

onsdag den 4. maj 2011

Iiiiih hvor jeg finder mange kreative ting for tiden..

ORGAMI! Hvor sejt altså.. Jeg kan huske da jeg var yngre, hvor jeg lånte bøger på biblioteket og øvede mig i at folde noget som skulle ligne en svane, men som nærmere lignede en grim grim ælling. Så faldt jeg lige over denne hjemmeside, hvor nogen har foldet en blomst, som jeg synes er vildt fed... JEG VIL OGSÅ! Blomsten kan købes her..


Jeg synes godt nok jeg får mange ideer for tiden, måske er jeg nærmest manisk (et udtryk jeg kender meget til, efter min sidste praktik på studiet foregik på en afdeling for affektive sindslidelser)... De' bar' gas'.. men når man jo bare går hjemme og hygger sig, så sidder man bare mere på nettet og kigger, og så kommer der jo en masse ting frem fra det skjulte som man synes kunne være sjovt at prøve.

Mit nye jeg: Den kreative... ha!

Jeg fandt også lige denne hjemmeside: http://www.cosas.se som har vildt mange lækre ting. Godt nok er siden ikke dansk, men så kan man da lade sig inspirere af de fine billeder :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...