Pages

tirsdag den 24. maj 2011

37 dage til termin!

Åååh den søde ventetid :)
Kan nu egentligt godt lide at være gravid. Det er faktisk fantastisk, men glæder mig nu også til at se hvad det er for en lille en der er derinde.. og om det er en pige som de siger. Det håber jeg, for ellers er der meget tøj der skal byttes og strikkes om ;)

Hvis jeg skal sige noget negativt om graviditet, så er det, at det koster en hulens masse penge! Og også det at gå hjemme på barsel. Alle dem man kender er jo på job eller i skole, så man begynder let at kede sig, og så kan man jo lige smutte ned i byen og kigge; og det er DER det bliver dyrt. Så finder man lige en lille kjole eller som i dag i Føtex - 2 huer til 10 kr pr stk. Og jeg skal lige hilse at sige, at mange bække små, bliver til en meget stor Å.
Så er der lige det der med bækkenløsningen! Åh for pokker hvor kan det bare gøre ondt, og jeg synes ikke det akupuntur hjælper mere :( Godt der kun er 37 dage tilbage.


En kærlig tanke til min yngste søs Tine som er midt i sine eksamener, og et stort tillykke med dit flotte 10 tal i AT i går :) Du er bare så sej :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...