Pages

fredag den 20. maj 2011

Elefanten Elvis & Vi Rocker

Jeg fik pludselig den ide at jeg ville sy! Og det gjorde jeg så - i 10 timer! Frem kom Elvis :) Totalt lækker lille fyr..



Han måler ca 70 cm når han står op.
Mønsteret har jeg købt i Stof & Stil, sammen med stof, fyld, øjne of alt det andet man skal bruge.. Det kostede en mindre formue, men jeg er glad for resultatet, og har stadig stof nok til at kunne sy endnu en.

Midt i syningen vandt jeg sørme også lige 2 billetter til Vi Rocker her i Odense til i morgen lørdag, så der har jeg inviteret casper med, selvfølgelig. Det er 3. gang indenfor kort tid at jeg vinder noget - helt utroligt, for har aldrig vundet.. Indtil nu er det blevet til en middag for 2 på Flammen, billetter til Erotic World i Odense og nu disse koncertbilletter. Heldigvis har DMI lovet dejligt vejr i morgen, så vi pakker et tæppe og tager afsted :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...