Pages

lørdag den 25. juni 2011

Weekendens "do's"...

... Jeg havde lovet at jeg nok skulle færdiggøre nogle af alle mine projekter inden babygirl kommer til verden på torsdag, så jeg måtte jo igang med at male de stole jeg havde købt i genbrug til 40 kr for begge 2. Ved siden af er min tallerkenrække som Pernille har købt til mig. Den er i rigtig fin stand, men skulle lige have lidt maling. Det er den så ved at få. Billede kommer når den er færdig.




Men nu skal det jo ikke gå op i arbejde det hele. Der skal også være plads til en lille smule fornøjelse. Jeg havde jo købt et fantastisk mønster på ugler som jeg bare måtte sy. Jeg havde en stak filt liggende, hvilket var perfekt, for disse skønne uglepudebamser skulle syes i filt. Her er resultatet.

Babypigens uglebamsepude :)
Vi blev enige om at vi er så vilde med brunch, at vi igen i dag vil tage ud og hygge - denne gang på Franck A. De har en FANTASTISK brunch-buffet til kun 69 kr, mellem 9 og 11.. Prøv den hvis du bor i Odense, eller kommer forbi :D

1 kommentar:

  1. Hvor er de bare blevet søde uglerne!!!
    Helt fornuftigt med brunch og ja, den er nemlig rigtig god på Franck A om søndagen :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...