Pages

torsdag den 9. juni 2011

21 dage tilbage - MAX!

Hold da helt op hvor der bliver møvet rundt derinde for tiden. Og føder jeg nu, så er det jo egentligt okay, da terminen jo starter 3 uger før man er sat og slutter 2 uger efter. Heldigvis ved jeg allerede nu, at jeg ikke kommer til at gå længere end til den 30.6.

Jeg har solgt min billet til Nordals Musikfestival. Jeg synes ikke jeg kunne overskue at skulle stå op i 12 timer, og hygge mig med 5000 andre mennesker, så jeg tager hjem til mine forældre i esbjerg og hygger mig. Vandrejournalen er med - man ved jo aldrig hvad der sker, og af en eller anden årsag, ja  så fornemmer jeg at det sker denne weekend. Godt nok er Casper så til festival, men man kan vel ringe efter ham når veerne begynder, og så satse på en 22 timer lang fødsel, så han kan nå at blive ædru ;) Om ikke andet så er min mor ved min side, og min far, så mon ikke det går :)

Jeg har været fået akupuntur i dag, og bad også om at blive afsluttet, for faktisk så er det sådan, at efter baby har vendt sig med hovedet ned af, og hovedet står fast, ja så er mine bækkensmerter forsvundet. Og hvor er det dejligt at man nu kan bevæge sig lidt bedre uden det gør ondt lige dér :) At der så bare er et andet sted som driller, ja det er en anden sag.
I aften vil vi ud og spise. Vi skal på Hot Pot. Ikke at der er noget specielt over stedet, men vi har købt 2 værdikuponer a 75 kr, så vi får buffet med al verdens ting for den pris; også incl is-bar ;)

Velbekomme :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...