Pages

onsdag den 22. juni 2011

En billig omgang udsalg for mig..

..brugte 50 kr på 2 t-shirts i ONLY. Det er bare ikke det samme at gå på udsalg når man ikke kan passe tøjet alligevel. Og babytøj har vi også nok af lige pt. Så det blev kun Casper som købte :) Han købte dog også mig en lille ting, som jeg kan se frem til at have på, når maven er væk..



Jeg lavede i går 3 ugler, 2 som tak for en pose tøj og andet godt, og en lyserød på bestilling :)



Jeg må også lige slå et slag for denne hjemmeside hvor man kan købe de lækreste ting. Min veninde Pernille har købt sig disse mønstre på ugler, det samme har jeg nu, for kun 32 kr. Se siden HER

2 kommentarer:

  1. Jeg sagde ellers til dig at jeg havde et ekstra sæt til dig :-)

    SvarSlet
  2. Jeg er fandme en dårlig veninde, for det hørte jeg slet ikke :(

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...