Pages

onsdag den 29. juni 2011

Sidste dag inden det går løs.

Nogen synes måske det er lidt bizart at jeg har inviteret min mor med til fødslen, men jeg synes hun skal have lov at være med hvis hun vil.
Hun henter mig i morgen kl 7:15, hvorefter vi kører på OUH. Casper sender jeg på job, da der kan være en del ventetid ved en igangsættelse. Det skal jo køres 2 x CTG osv, så ringer efter ham hvis det bliver kriminelt ;)

Dagen i dag skulle jo også fordrives. Jeg har svært ved at tro at det er i morgen at hun bliver "leveret". Det er meget uvirkeligt faktisk. Udenfor er der 27 grader, så det blev ikke på altanen jeg skulle hygge mig. Jeg kan simpelthen ikke holde varmen ud. Lidt ærgeligt, for ville jo gerne have lidt kulør. I stedet stod jeg meget tidligt op, efter en elendig nattesøvn, og begyndte at tilskære stof til en lille dug. Jeg vil gerne lave et sengetæppe i patchwork, men det er en god ide lige at øve sig først.

Resultatet blev dette..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...