Pages

tirsdag den 28. juni 2011

Høj på stoffer

Her sidder jeg så; hende den tykke :) Kun 2 dage til termin, og kun 2 dage til vi bliver forældre. Det er fantastisk, og skræmmende på en gang. Er vi klar? Aner det egentligt ikke. Synes det hele er meget urealistisk lige nu.. Andre der kender den følelse?



Jeg skulle egentlig ikke have andet end en monteringspude til mine ugler som jeg har lavet de sidste par dage, men så var der jo lige udsalg i stof & stil :) I deres restbunke fandt jeg dette fantastiske stof til den nette sum af 88 kr. Det måler 210 cm x 150 cm - jeg siger JA TAK. Tænkte at jeg måske kunne bruge det til gardiner, men da jeg kom hjem kunne jeg godt se, at det nok var lige spraglet nok. Så nu bliver det lagt ind i skabet, og senere brugt til et legetæppe til lillemusen :)



Jeg syer jo ugler i nærmest stor stil til dem som vil have dem, for kun 70 kr, som jo nærmest kun dækker udgifterne. Men jeg kan lide det, og så længe jeg ikke har så meget andet end at give mig til, så er det okay. Efter fødslen stiger prisen til 100 kr :) Her er familien.. Den hvide er min, den lilla og lyserøde er lillemusens og den blå er til en Pernille som afventer Oscar ;) 

1 kommentar:

  1. Hvor er du bare kreativ Lulu :-)
    Lækre ugler og stof og glæder mig til at blive bonus-moster om senest 2 dage :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...