Pages

onsdag den 15. juni 2011

Krøller eller ej..

... Vi ved jo godt at næsten alle er utilfreds med det hår vi har; hvis der er krøller, så skal de ud, og hvis håret er glat, så skal det krølles. Jeg er ingen undtagelse!!!!
For et stykke tid siden købte jeg en af de der gavebeviser (
www.mygoodie.dk), hvor jeg kunne få en klipning, vaske og styling for kun 165 kr. Jeg tænkte "ja, ja, så kan hun vel godt finde ud af at klippe mine spidser".. Jeg var ikke særlig optimistisk, for hvad kunne denne billige frisør dog finde ud af. Jeg plejer at gå hos Odenses dyreste og mest chicke frisør.. JEG BLEV OVERRASKET!
Da jeg ankom til salonen sad der en anden kunde i stolen, og jeg sad og lyttede med i samtalen som handlede om hvad man dog kunne gøre ved sit ellers lidt kedelige hår. Frem hev frisøren et produkt fra mærket GOLD som hed Curl Cream. Jeg var solgt. Kunden fik de fedeste krøller. Det ville jeg også have! Efter at have glattet hår i 4 år, dagligt, fik jeg pludselig lyst til at prøve noget helt nyt - KRØLLER!
... og det fik jeg. Efter en minimal klipning af spidser og tilretning af etager fik jeg dette vidunderlige produkt i håret, og frem kom alle disse naturlige krøller som jeg har kæmpet med hele mit liv. Jeg er ikke typen der ellers køber de dyre produkter hos frisøren, men dette måtte jeg bare have, og så til kun 159 kr!


Jeg fik Casper til at tage et billede af mig i går. Mest for mavens skyld, men så kan I da også se håret som normalt er glattet og sidder i en hestehale.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...