Pages

lørdag den 10. december 2011

Nogen gange skal man være heldig!

Og det har jeg lige været!
Der er jo stor ståhej omkring alle disse sider med værdikuponer, og jeg er med på moden. Jeg læser ivrigt med hver eneste dag, for at se om der er noget jeg/vi kan bruge. Ofte er der ikke, da jeg ikke gider akupunktur, massage og den slags. Forleden dukkede der en deal op på deal.dk hvor man kunne købe et gavekort til 150 kr, men som havde en værdi på 300 kr - og så til en af mine yndlingsbutikker Elle & Co i Odense. HURRA! Jeg har jo lige haft fødselsdag, så havde lidt penge liggende til forkælelse, så nappede 5 gavekort, hvilket betød jeg måtte shoppe for 1500 kr!!
Når nu man er på SU og barsel, så er det en kæmpe stor ting at købe nyt og dyrere tøj end ONLY og Vero Moda osv. så lørdag morgen smed vi Sofia i vognen og trillede ned i butikken :)


Hjem kom jeg med denne sag fra Philosophy Blues Original - min er dog uden knapperne...
Og ja, jeg har den også i hvid og sort.
Ydermere købte jeg 2 PULZ bluser, et par øreringe med stjerner, lakrids the og 2 chokoladehjerter :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...