Pages

torsdag den 8. december 2011

Det er ikke altid bare en leg..

Altså, jeg nyder da at være på barsel, men jeg glæder mig vel egentlig også til at komme tilbage til det normale liv igen.
Nogen gange kan det være noget så omstændigt at komme ud af døren. Har man nu husket det hele? Sofia skal have ren ble og flaske inden vi forlader hjemmet. Hvordan er vejret?? ....det kan være så meget nemmere bare at blive hjemme.. men det er nu altså ved at sætte sine spor på mig.
Vi er ude at gå så godt som hver dag. Men hvor ofte støder man lige ind i en man kender? Folk er jo på arbejde.
Jeg har endnu heller ikke været i byen siden Sofia kom til verden. Men nu er det på tide, for jeg er ved at blive bims oveni ;-) - Total koncentrationsbesvær, træthed og følelsen af at være ved siden af sig selv. Rart er det ikke :-(

Det er hårdt at prøve på at være den bedste supermor. Det tærer nemlig på ens kræfter...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...