Pages

lørdag den 17. december 2011

Det kan jo kun blive en dejlig dag...

I dag skal jeg klippes! Det lyder måske ikke af noget særligt, men det er det for mig. Det sker nemlig ikke ret tit. Men jeg har købt en deal på deal.dk for lang tid siden, og den skal bruges nu, inden den løber ud. Min frisør er Bellacci og det koster 525 kr for en klipning. Men så er der også lækker kaffe ;-)
Jeg glæder mig, for min hår er så kraftigt, at jeg næsten ikke kan glatte det ud mere :-/
Jeg fik jo for 3 måneder siden lavet en permanent på frisørskolen, og den er ved at være lidt kedelig efterhånden, og så begynder håret at kruse rigtig meget, hvilket ikke gør det nemmere at glatte :)
GHD-glattejern er bare de bedste, så derfor lidt gratis reklame for dem. Jeg synes det efterlader håret med en flot glans, og synes ikke at mit hår knækker så meget, som nogle af de andre jeg har brugt.




Så skal jeg hente en natdragt fra Holly's. Herhjemme er vi nemlig ikke for fine til at købe brugt tøj ;-) 50 kr koster den, og jeg er spændt på at se den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...