Pages

torsdag den 1. december 2011

Fødselsdag...

Forleden var det min fødselsdag :) Jeg synes ikke det er det samme som da man var lillebitte. Den gang kunne man ikke sove ugen op til den store dag - sådan er det ikke længere, og tak for det :)
Det jeg glædede mig allermest til var at se min familie. Desværre var Casper ikke hjemme, da han naturligvis skulle arbejde, men ellers var vi så godt som samlet :)
Hele flokken ankom kl. 12.00 til æggekage som jeg havde lavet. Aftalen var, at vi bagefter skulle gå en tur i gågaden, og så kunne jeg vælge hvad jeg gerne ville have.. Så er det jo bare sådan, at så kan man bare ikke finde en skid :( Så udover den bluse jeg havde kigget på i flere måneder, ja så fandt jeg intet

Jeg valgte denne bluse i hvid med sorte striber
Nu er det 1. december, og jeg har glædet mig helt vildt til denne måned. Jeg glæder mig til at se julekalender om aftenen, og til det begynder at sne. Alle julegaverne er købt og afleveret til mine forældre så de kunne tage dem med hjem - julestress er der ikke at spore her. Pynten er også hængt op. Ikke at vi har så meget, men regner med at købt lidt når vi nærmer os den 24. og alt er nedsat ;-)
Glæden ved december er også alle julekalenderne som man deltager i, og aldrig vinder i - men tænk nu hvis man var den heldige ;-)

Prinsessen vokser og vokser, og hvor er hun altså bare skøn. Selvom hun laver ballade når hun ikke lige får den opmærksomhed hun synes hun fortjener, ja så kan man da ikke lade være med at knus-elske hende - selvfølgelig.
Jeg synes tiden går så hurtigt. Snart er min barsel jo slut :-/ ej, det er pjat, for starter først i april, men det føles som lige om lidt. Jeg frygter lidt alt det ræs med vuggestue og mødetider, for jeg starter i praktik i 8 uger, og der møder man kl. 7. Tænk nu hvis vores vuggestue først åbner kl 6:45, så har jeg da et problem... men nå, det ser vi på...

Forresten så er jeg blevet forelsket i denne kjole fra MINUS... som om den findes i min størrelse :( Det er en efterårsvare, og findes kun i en str. 36 lige meget hvor jeg kigger.

Jeg vil så gerne have denne i en str. 40.

2 kommentarer:

  1. Det er en super flot kjole. Kan godt lide lynlåsdetaljen...

    SvarSlet
  2. Samme her. Og det er jo både en hverdagskjole og festkjole. Prisen er 599,- så det er jo nærmest et fund ;-D

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...