Pages

tirsdag den 1. maj 2012

Jeg skal buzze Vanish!

Kunne i dag hente 8 kg Vanish på posthuset! Og kunne næsten ikke vente med at komme hjem og åbne kassen! Og sikke et herligt pink syn der mødte mig. Straks fandt jeg en af Sofia dyre "uhelds bodystockinger" frem, og sprøjtede lidt "forarbejder spray" på. Jeg var lidt spændt, for mit almindelige vaskepulver kunne ikke klar pletten... MEN, 1 time senere kunne jeg hive en "god som ny" bodystocking ud af vaskemaskinen :) Det var herligt, og kan klart anbefale produkterne.
Næste plet er på vores tæppe i stuen, som er blevet ramt af tomatsovs :-(

Har fået 10 poser Vanish til uddeling. Vil starte med at donere lidt ud til folk i min opgang...

Jeg skal buzze Vanish!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...