Pages

torsdag den 17. maj 2012

Pludselig miniferie og nyt udstyr :D

Jeg har ændret design. Blev så træt af alle de forskellige smart beggrunde, da jeg nu har valgt at holde det simpelt :) Det er rart :)

Pludselig skal vi til København om 2 dage. Det har hele tiden været planen at Casper skulle løbe marathon den 20.5, og at han selv skulle afsted, da det ville blive så omstændigt at tage derover med Sofia bare for en dag - og møgdyrt! Men nu er det blevet til, at vi napper en overnatning på Cab-Inn, i et af deres store værelser, og så kigger marathon om søndagen.
Jeg kan ikke lade være med at drømme når jeg ser løb. Bare jeg selv kunne! Jeg har kunnet, men stoppede da jeg blev gravid, da jeg ikke syntes det føltes særlig rart.. og nu sidder jeg her, og kun kan løbe 2 km :-/ Jeg vil gerne i gang igen, men synes det er svært når man engang kunne løbe 20 km, og nu er man ved at omkomme bare ved tanken.
Dog er jeg sikker på, at min motivation vil være meget bedre i denne top fra Kari Traa

Jeg elsker Kari Traa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...