Pages

fredag den 20. april 2012

Say hello to my little friend...

Det skulle jo ske, 5 dage før studiestart står min pc af!! Simpelthen.. Det eneste der blev reddet, var alle billeder af Sofia og alle mine noter fra studiet! Men det betyder at alle minder fra 10 år tilbage, er væk.. Øv!
Ikke nok med at det er SÅ ærgeligt, men det er også træls at skulle bruge penge på ny pc, når man ikke bruger den ret meget. Sidder altid online på telefonen, så pcen er aldrig tændt. Men jeg kan jo ikke skrive afleveringer til studiet uden en computer, og selvom Casper var venlig bare at lade mig låne sin, så måtte ud og købe en ny :-/ Jeg har valgt en lille 10" Acer.. og fin er den, omend lidt skrabet, men den virker til det den skal.. nettet og Word ;-)

En fin lille grøn sag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...