Pages

torsdag den 17. maj 2012

Bryllup, jaaah!

Jubiii, jeg skal giftes :) Egentligt er det lidt en hemmelighed, men da ikke ret mange kender til min blog, kan jeg godt lukke op for festlighederne herinde :)

Datoen er den 4.8.12 kl. 11.00 på Esbjerg Rådhus. Tadaaa.... Bagefter holdes en lille komsammen, kun for nærmeste familie. Vi bliver 19 incl os selv. Jeg skal ikke være hvid brud, men blå ;-)
I går var så dagen hvor der skulle laves invitationer sammen med Pernille. Udfaldet blev dette...

Min bryllupsinvitation...
Det blev simpelt og sødt. Selve brylluppet skal bare være en hyggelig dag. Ikke alt muligt ståhej, det gider vi ikke, og har heller ikke lige 100000 kr til det..
Pernille er hamrende dygtig til at scrappe, og har alverdens dimser til at lave det med. Jeg følger bare lidt med fra sidelinjen ;-)

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...