Pages

lørdag den 1. oktober 2011

Nye gaveønsker..

Fødselsdag og jul nærmer sig jo med hastige skridt, og derfor er det heldigt at jeg har fundet mig en ny yndlingsbutik her i Odense. Navnet er Elle & Co, og jeg er oveud lykkelig for, at der nu endelig er kommet en butik med tøj til voksne uden at det skal lyde som om jeg er tudsegammel naturligvis. Men jeg er så træt af Only, Monki, Vila ect... det er det samme braller-tøj de altid sælger synes jeg, og det dette er min blog, ja så må jeg skrive lige hvad jeg vil ;) Det eneste jeg synes der holder af deres tøj, er deres basic-tshirts og enkelte af deres jeans..

I Elle & Co fandt jeg denne bluse, som jeg bare MÅ eje.. Dog skal den være hvid, og ikke grå som på billedet :)


Philosophy Blues Original - Malene, hedder modellen :)
 Og så fandt jeg lige denne skjorte på nettet også... lækker skjorte. Mon den er lavet til store barme også?

Totalt lækker skjorte fra Philosophy Blues Original

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...