Pages

tirsdag den 4. oktober 2011

Guld hos genbrugen og nyt job til mormor ;-)

I odense er Danmission Genbrug flyttet til større lokaler, så der måtte jeg jo hen og lure i dag sammen med Sofia, efter vi havde været til Baby Boom...

Her er hvad jeg kom hjem med - dog synes jeg prisen var lidt dyr, i forhold til at det er genbrug, men med mig hjem skulle de. At dømme efter prisen i bunden, så er de næsten nye, og stammer fra Magasin, Bahne eller noget i den dur. Selvom jeg ikke er til alt det retrohalløj, så måtte jeg jo punge ud med 35 kr pr. stk.


Forleden da jeg var hos Tante Grøn efter garn, forelskede jeg mig i dette smukke garn. Men da jeg ikke kan strikke, måtte jeg jo ringe hjem til moar og plage hende... Hvem siger nej til at strikke til barnebarnet?? Jeg købte 6 nøgler. Garnet var sat ned fra 78 kr pr nøgle, til kun 38 kr. Det har den lækreste farve, og så er det bare så blødt, selvom det er 100% uld. Og det gør jo ikke noget, at det er økologisk ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...