Pages

mandag den 26. september 2011

Man kan da kun knus-elske sit barn :) + Nye projekter

..havde jeg vidst at man ville kunne komme til at elske sit barn så højt, ja så var jeg nok gået i gang noget før ;) Ja det lyder måske mærkeligt, men når ikke man har en sådan størrelse af sin egen, så er det svært at vide hvor meget det kommer til at betyde for en. Jeg kan kun sige ALT! Velvidende at jeg spammer min egen blog, med de samme motiver, ja så kommer der her endnu en collage :)

Den fineste Sofia <3
Jeg vil gerne prøve at lave patchwork-sengetøj til Sofia, og gerne med piping. Derfor følte jeg mig heldig da jeg fandt denne DIY hos laralil, som virkelig forklarer hvordan den kage skal skæres :)
Indtil nu, har jeg kun syet enkelte lapper sammen...

Personligt er jeg ikke til alt det retro-hejs (det vil jeg lade jer andre om), så alt hvad jeg laver, er lavet i nye stoffer.
Heldigvis kan man jo også finde mange søde motiver i butikkerne i dag :)
Midt i alt mit hækleri, kom jeg i tanke om, hvor meget Sofia mangler en suttesnor, så det måtte jeg lige kreere. I løbet af 10 minutter var den hæklet i Paris fra Tante Grøn. Jeg tror dog jeg vil forsøge mig med noget blankere og knap så elastisk garn, da snoren gerne vil trække lidt til den ene side. Men om ikke andet så var dette bare en prototype. Seleclips'en er fra Panduro, hvor det da absolut ikke kan svare sig at købe dem - og det vidste jeg godt! Jeg gad bare ikke gå mere, så pungede ud med 14 kr!!! for en enkelt clips. Hvis jeg havde gidet at gå mere, så var jeg gået i Stof & Stil, hvor man kan få 2 stk for 10.95 ;)

Prototype på suttesnor

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...