Pages

torsdag den 1. september 2011

Posten kom forbi

I går fik jeg en mail fra smaahjerter.dk om at jeg ikke havde brugt mit gavekort på 100 kr endnu! WHAT?!

Hvordan kunne dette går min snude forbi?

Jeg skyndte mig at tænde for computeren og tjekke hjemmesiden.. Jo den var god nok! Jeg kunne shoppe for 100 kr uden selv at skulle betale for noget. Fragten var endda gratis.. Ikke at jeg ikke havde lyst til at handle helt vildt på den side, men når man er på SU og nybagt mor, da er pengene ikke til det lækre dyre babytøj - desværre..
Jeg bestilte 2 sutteklude fra Småfolk, og valgte at betale 10 kr (ud af mit gavekort) for at vi kludene dagen efter.. Og de kom i dag :D

Gavekort på 100 kr fra smaahjerter.dk - jeg lover jeg kommer tilbage
Nå, men sørme om ikke også posten kom med tapet til mig. Det skal bruges til at pynte lidt på en kommode som en dag skal ind på Sofias værelse..

Yndigt tapet - en del fra PIP

Jeg har lovet min gamle folkeskoleveninde Rikke, at jeg gerne ville sy et betræk til hendes datter Karlas tumlemadras, så jeg var et smut i Stof & Stil, hvor jeg lige faldt over dette stof..

Et udpluk af stof til et betræk, syet i patchwork :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...