Pages

lørdag den 9. marts 2013

At planlægge nr. 2

...altså baby nr. 2. Det er en stor ting, og der er mange tanker i mit hovede. Jeg frygter lidt det med tiden; kan man få det hele til at hænge sammen, bliver det lige så hårdt at få nr 2, som nr 1? Jeg havde , hvad jeg tror, en snert af en lille bitte fødselsdepression. Kun en lille en, eller også var det bare det man kalder "et af livets op- og nedture". Set i bakspejlet synes jeg i hvertfald det var hamrende hårdt..
Nu er jeg skruk igen, og føler mig ganske klar til at lave endnu en guldklump. Vi overvejer lidt, om der skulle "laves" en baby til maj, således at jeg føder kort efter jeg har fået min bachelor. Synes selv det er en super god ide, tror dog Casper skal have lidt mere betænkningstid, end til i morgen ;-) En ting der er helt sikkert er dog, at Sofia ikke skal være enebarn ;-)


Sofia, kun få timer gammel <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...