Pages

mandag den 18. marts 2013

Hele Danmark fryser...

... og vi er midt i marts. Kalenderen siger forår, om mine blomsterløg tigger om at komme i jorden og få lov til at vokse sig store og smukke. Desværre er jorden frossen, og en ny snestorm er på vej :(

Weekenden brugte vi på Als, i snestorm :-/ Inden vi kørte sydpå, var vi lige i Babysam for at købe en paraplyklapvogn til bilen. Jeg havde et gavekort på 100 kr, så vi skulle kun hoste op med 300 kr.
Vi har jo den lækre Emmaljunga Cerox, men den er lige en kende for besværlig at få i bagagerummet når man er alene, og når vi skal til Jylland, så fylder den lidt for meget. Derfor købte vi denne:

Zero2Four "Madrid"

Der er absolut ingen komfort i en paraplyklapvogn, men den fylder intet - så den er vel det man kalder praktisk ;-)
Jeg blev forelsket i sengeranden fra Silly U, så jeg solgte den vi havde fra Sebra, og så investerede vi i min nye kærlighed. Så nu mangler vi kun puslepude og sengetøj. Jeg er ikke sikker på at Casper er enig, men sådan er det jo ;-)

Silly U

Silly U

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...