Pages

torsdag den 28. februar 2013

Ugen der gik...

Endnu en gang måtte vi bukke under for sygdom :( Først Casper, natten til mandag, men opkast og diarre. Mine frikadeller fik skylden ;-) Natten til Onsdag var det min tur... samme omgang - ØV! Når man får Novo-virus, så får man også "karantæne" fra sygehuset, da det er yderst  smitsomt. Så i 48 timer må jeg ikke  komme på B2. Det betyder at jeg KEDER mig herhjemme istedet.

Nå, jeg kan da se frem til lørdag, hvor vi triller mod Esbjerg til min elskede mormor's 80 års fødselsdag. Det glæder jeg mig til. Jeg skal have min bryllupskjole på, bare med store strømper på inden under og en stor cardigan udenpå. Selvom kaldenderen i dag siger forår, og solen skinner, så er der ingen varme. -0,5 grader i morges kl. 6.45, da jeg satte Sofia i bilen.

Et bryllupsbillede

I går var jeg et smut i haven for at sætte fælder op til vores kære mus. I dag skal jeg tjekke dem, og jeg frygter  for synet ;-) Jeg er ikke så meget til småkravl, og slet ikke når de er splattede.
Derudover skal jeg sætte hvidløg. Læste mig til, at det sagtens kunne gøres nu, selvom det var mere optimalt i September. Jeg prøver og så ser jeg hvad der sker. Udbyttet skulle ikke blive så stort når man først sætter løgene nu, men altså, hvor meget hvidløg kan man nå at bruge?
Købte frø i Silvan i går, da jeg skulle købe klapfælder til musene. Broccoli, ærter, squash, rødbeder blev det bl.a til... Nu er det bare at se frem til Maj, når det hele kan  plantes :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...