Pages

torsdag den 14. februar 2013

Inden vi svinder ind af sygdom :(

TOTAL højsæson for snot og influenza. Vi er alle mere eller mindre nede med det ene eller det andet, og øv siger jeg bare.
Jeg er lige startet i min sidste praktik, modul 11 og 12, på B2, hjertemedicinsk afdeling. Har været der en uge, og har så også lige været en uge syg. Der er ikke så meget at gøre ved det, men det er alligevel surtt, for jeg lærer jo ikke noget af at ligge herhjemme.
Men inden jeg blever helt piphans af at være spærret inde i lejligheden, bestemte jeg mig for, at Sofia og jeg skulle en tur ud i haven og kigge. Jeg så sidst at små skønne Vintergækker og andre fine hårdføre blomster er begyndt at titte frem, så vi skulle lige ud og se om der var sket mere :)
Jeg havde ikke lige overvejet at der kunne være sne, for der er intet herinde i midtbyen; det var der så i haven. Er ved at være SÅ træt af sne. Heldigvis skinnede solen på os.

Selvom der er sne, så titter de frem..

Sikre tegn på forårets komme :)

Jeg elsker min have.

Det lille hus, som jeg gerne vil male snart :)

Sofia i sin  gynge

Jeg håber på en lidt større gynge til hende snart.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...