Pages

tirsdag den 21. februar 2012

Livet i Odense :)

Jeg hækler og hækler, ugler og sprutter, og jeg hygger mig med det. Men nu viste min veninde Pernille mig siden yarnfreak.dk og sikke da en masse skønne ting. Jeg er helt vild med dette tæppe, og klart at Sofia skal  lave sådan et.
Lørdag skal hun have et klædeskab, så det skal hentes i IKEA. Det bliver rart, for pt. står alle hendes ting på gulvet, og hendes tøj er kastet ind på en hylde, som er beregnet til hendes legetøj.
Min dejlige veninde Mette Sofie har termin lige om lidt, og jeg er helt vildt spændt på at møde hendes lille baby når han kommer ud :) Hun kommer ofte på besøg og hygger med Sofia og jeg. Vi glæder os til at komme ud og trille med dem :)

Sofia skyder i vejret, og tand nr. 3 og 4 er nu på vej. Det bevirker jo at hendes søvn ikke helt er den samme som den plejer. Hun har nu i 2 dage sprunget sin middagslur over, som betyder at hun er liiiidt vrøvlet når vi kommer til eftermiddagen :) Dog sover hun så helt til kl. 7 næste morgen. Det kan mor og far godt lide ;-)


Vores elskede lille Sofia <3

Så kom dagen hvor vi fik tilbudt en plads i dagpleje. Ikke lige hvad vi ønskede, så vi er lidt i vildrede. Det er sådan at hvis man takker nej til pladsen, ja så får man 3. mdrs karantæne.. so what to do? Vi må ringe og snakke med dagplejecenteret i morgen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...