Pages

mandag den 19. marts 2012

Hverdagens grimme fjæs nærmer sig...

Åh nej, og åh ja på samme tid! Min barsel slutter om en måned og hverdagen begynder igen! Jeg ved ikke hvad jeg skal tænke, glæder jeg mig, eller gruer jeg for hvordan det skal komme til at gå?
Jeg glæder mig på en måde til at komme ud og se hvordan det er at tjene penge igen, men frygter også lidt at jeg ikke får tid til det :-/ Mit elskede job på Intensiv på OUH - jeg har savnet det siden jeg gik fra, men hvordan mon jeg vil have det med at passe de små pus som ligger på afdelingen fordi de ikke kan klare sig selv? Kommer sikkert til at stortude ;-)
Men nå, vi må tage en dag af gangen.. lige som alle andre :)
Mens vi her i hjemmet lå med omgangssyge, fødte min dejlige veninden en lækker lille babydreng, som jeg glæder mig til at se. Jeg husker selv hvor stresset man var da man kom hjem fra hospitalet, så holder lidt igen med at komme på besøg.. Men STORT TILLYKKE skal der lyde <3

Har fået lov at være alene hjemme i en times tid, mens Sofia er ude at gå med sin far. Det husker jeg faktisk ikke at jeg har prøvet før? Måske lidt for dårligt, men vi kan godt lide at lave ting sammen, når nu tiden er til det.. Og hvad gør man så når man har lidt tid alene?? Man kaster sig i sofaen og tænder computeren ;-) Må heller lige få kigget lidt på vasketøjet i stedet..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...