Pages

torsdag den 26. januar 2012

Opdatering af bloggen :)

Ej, jeg er simpelthen for dårlig til at opdatere. Jeg synes jeg har SÅ meget om ørerne, at det er sjældent jeg bare sidder og hænger foran computeren...

Vi har været på masser af udsalg igen... og det fortsætter. Jeg har fået "lov" til at smutte i Noa Noa igen og shoppe til Sofia. De har nemlig -72% på alt udsalg, så må forbi og handle ind til hun bliver lidt ældre :)

Så har vi fået klapvogn, og hvor er det lækkert altså. Vi har valgt en Emmaljunga Cerox. Ikke en ny, men en brugt som vi smuttede til Sjølund og hentede. Vores er dog helt sort.

Vores nye vogn i vognparken
Så er der gang i hæklerierne. Hver aften hækler jeg små sprutter. Jeg er faktisk blevet afhæng af det. Har købt en halv garnbutik og en lækker hæklenål...

Sprutte
Om en uges tid tager vi til Berlin på en lille ferie. Det glæder vi os til. Dog er vi ikke helt sikre på hvad vi skal se dernede, for vi har jo været hele turen rundt. Vi taler dog om at finde en badeland, for Sofia elsker at svømme og pladske :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...