Pages

mandag den 2. januar 2012

Godbye 2011, hello 2012

Godt nytår alle sammen :)

Vi plejer at holde fest den 31.12, eller det har vi gjort de sidste 2 år. I år var det helt anderledes...
Vi var hjemme, kun Casper, Sofia & jeg. Sofia blev puttet kl 18.00, hvorefter vi lavede oksemørbrad med tilbehør.
Jeg var blevet noget så snottet, hvilket betød, at mit energiniveau var meget lavt. Hvis vi skulle have været nogen steder, ja så ville jeg have meldt afbud :( Så godt vi blev hjemme.
Klokken 23.00 gik vi i seng - sådan er det at blive gammel ;-) Ej, men når man nu ved, at Sofia vågner tidligt, så må man jo gå i seng efter de omstændigheder :) Jeg var lidt nervøs for hvordan hun ville klare fyrværkeriet, men hun sov gennem det hele, og vågnede først 6:45.

Jeg har ingen nytårsfortsætter, for jeg kan alligevel ikke holde dem ;-) Man vil jo så gerne spise sundere, motionere mere, holde lidt mere på pengene osv. men når man så når februar, ja så er man igen ludfattig efter at have været på junkfood flere gange, og motionscenteret har altid lukket når man skal derned ;-)
Måske skulle jeg bare prøve at slippe af med min forkølelse først....

2 kommentarer:

  1. Godt nytår til dig :) .. Ærgeligt, at du sådan gik hen og blev forkølet.

    / Christina
    frkstubba.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Godt nytår Stubba :)
    Ja, er også pænt træt af det, men kan glæde mig over, at det ikke sker ret tit, og at jeg har et hemmeligt våben, nemlig ingefær the :) Det renser godt igennem ;)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...