Pages

mandag den 2. januar 2012

Det forgangende år - 2011!

2011 var et år som bestemt ikke var som alle de foregående. Mest af alt pga Sofias ankomst, som forandrede alt, men også en praktik i psykiatrien som var lidt af en øjenåbner.

Jeg starede bloggen i april 2011, da jeg skulle have min barsel til at gå med et eller andet. Jeg gik jo fra allerede i april, selvom min termin først fra sidst i juni. Jeg skulle egentligt have været i praktik i hjemmeplejen fra april til juni, men da jeg havde termin og sommerferie samme dag, synes jeg det blev lige presset nok. At jeg så fik bækkenløsning oveni gjorde jo ikke situationen bedre.
Hvad bloggen skulle handle om havde jeg ikke gjort mig nogle tanker om, jeg starede den bare, og så måtte tiden jo vise hvad det ville ende med... Nu 9 måneder efter, aner jeg stadig ikke hvor den røde tråd er henne. Det er lidt en blandet landhandel, og det synes jeg er fint nok - indtil videre :)
Mest af alt handler den jo nok om Sofia - vores lille pige. Det ville være svært at komme uden om hende, for hun fylder så uendelig meget i min hverdag. Alt hvad jeg foretager mig er hun med i, stort set - på godt og ondt, for det er lidt hårdt nogen gang. Man er jo aldrig alene, ofte heller ikke på toilettet ;-) I sidste ende vil jeg jo heller ikke undvære hende :-P

Jeg har tænkt lidt over hvad man ellers kunne tilføje i bloggen. Rigtig mange skriver jo om al deres kreativitet, og om sindsygt dyrt modetøj. Der kan jeg slet ikke være med, og det har heller ikke min store interesse, for jeg har langt fra klejnerne til at købe et par sko til 2500 kr. Måske skulle jeg tilføje lidt om alle de ting nye mødre går og slåes lidt med; hvornår skal man ringe til lægen når fidusen har feber? Hvad må hun spise når hun er 6 mdr osv.. Ved ikke om det er interessant eller ej, men det er da nogle ting som jeg selv går og tænker over ret tit, for der sker jo hele tiden nye ting i udviklingen af de små. Jeg tror jeg vil kalde overskriften "BABYGUIDEN"....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...