Pages

søndag den 14. august 2011

Tiden er knap!

Det er godt nok ikke meget tid man har til sig selv, når man har en lille en :) Jeg husker næsten ikke hvornår jeg sidst havde min computer tændt sidst. Det må være da jeg lavede sidste indlæg :) Godt man har en smartphone, så man kan få sit daglige "Facebook-sus", og følge lidt med i hvad det sker :)

Eller er jeg i gang med barnedåben. Der er nu kun 1 uge tilbage, men er også så godt som klar. Har lige lavet servietringe..



Jeg fik en ide til et billede til Sofias værelse. Min dejlige veninde Pernille scrapper jo en del, så tog hjem til hende og tyvstjal - læs: lånte, lidt stempler og bogstaver. Papiret havde jeg selv, da jeg nærmest havde tømt Panduro for udsalgsvarer. 10 stk papir 30.-!!

Sofia er nu 6 uger, og er begyndt at smile :)

1 kommentar:

  1. Mosters egen lille prinsesse som bliver røvforkælet :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...