Pages

fredag den 5. august 2011

Så skal der arrangeres barnedåb

Det er så hyggeligt at arrangere en fest :) Sofia skal døbes i Esbjerg den 21.8 kl 10.00, og så er der efterfølgende fest hos sviger bagefter.

Invitationerne er sendt ud, og alle har svaret tilbage, at de kommer. Vi bliver 22 voksne og 2 børn. Jeg håber på solskin den dag, så vi også kan være i haven.
Menuen er også næsten bestemt. Vi vælger mad fra Esbjerg Højskole. Det er SÅ godt derfra, og prisen er rimelig. 150 kr pr. person, og der er så meget mad.



Den elskede Sofia
Jeg er lidt i tvivl om farven på bordet. Jeg ved ikke om jeg skal vælge lysegrønne eller hvide duge. Servietterne er lyserøde med ugler og en bambi på, og tænker at det hvide måske bliver for klinisk :-/ Jeg må hellere spørge manden inden jeg bestiller ;-) Så slipper jeg for balladen.
Selvom vi ikke er særlig kristne, skal Sofia alligevel døbes i en kirke. Egentligt var jeg lidt ligeglad. Det er samværet med familien som tæller, men svigerfar synes det skulle foregå efter traditionen - så det gør vi. Dog skal hun ikke have en dåbskjole på. Min mor har strikket en yndig lyserød kjole som vi synes skal bruges til formålet :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...