Pages

onsdag den 27. april 2011

Jeg vil da sy min egen sengerand til baby-pigen...

Jeg tænker på at købe nogle puder i Stof & Stil, i noget a la 35 x 60 cm, som jeg kan fore tremmesengen med, og så sy betrækket. Disse puder koster kun 25 kr stykket.



Nok er jeg ikke en hurtigste symaskine i skoven, men det burde da kunne lade sig gøre at bixe et eller andet sammen til billige penge. Babysam vil have 500 kr for en rand, og 400 kr for en matchende sengehimmel. Det er jo sindsygt mange penge for noget som ikke skal bruges i længere tid. Og synes ikke det er noget jeg gider købe brugt heller :(

Jeg tænker på at sy randen i det ensfarvede lilla, så bebs ikke bliver helt rundtosset.



Og sengehimlen i uglestoffet, for at få lidt liv på værelset, som ellers bare har hvide vægge. Nu er jeg dog ikke ene om at bestemme farver, men kun ene om at sy ;) Jeg er nu egentlig heller ikke helt sikker på at farverne passer sammen. Måske skulle jeg skifte den ensfarvede ud med en hvid, og så også lave gardiner af uglerne.. Ak, jeg ved det ikke.. Jeg går i tænkeboks i stedet! Casper, hjælp mig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...