Pages

fredag den 29. april 2011

Et lille smut til Esbjerg..

Fik den geniale ide at tage til Esbjerg og besøge de gamle, og resten af min familie. Det slår aldrig fejl - man bliver forkælet :D

Min mor og jeg var et smut i Babysam, hvor jeg faldt over denne skønne sækkestol til den nætte sum af 1499.- Dyr, men dejlig.




Vi spiste frokost på Sunset, hvilket slet ikke var så dårligt :D Bagefter var vi en tur i Stof2000 og købe pyntebånd til en fin fin kjole som mutti havde strikket sammen, og jeg fandt det smukkeste stof, som jeg tænkte at jeg kunne snitte de gardiner og den sengehimmel eller sengerand af..




Til aften gav Daddy mad på Asia House, og de lavede sq god sushi. Jeg var ret overrasket :P
Tog toget hjem igen i dag fredag, og gik en tur op i byen sammen med Casper og Kutti. Der var aftenåbent, og proppet med mennesker :) Vi kom hjem med en fin stempelkande til kaffen. Noget vi har ønsket os længe :P


2 kommentarer:

  1. Selv tak for i går... Var hyggeligt at tulle rundt oppe i byen sammen med jer...

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...