Pages

lørdag den 15. juni 2013

Eksamen!!

Jeg er ikke en af den, der har eksamensskræk, men jeg kan bare ikke fordrage at skulle til mundtlig eksamen! Og det er lige hvad jeg skal om få dage! Egentligt har jeg intet at frygte, for både min vejleder og censor er søde.. men så alligevel! de har jo magten over mig, og kan dumpe mig hvis jeg ikke præsterer. Og jeg frygter deres spørgsmål. har læst på de ting jeg kan risikere at blive spurgt om, men tvivler altid på om jeg får læst nok. Denne gang synes jeg at eksamen er sådan lidt uhåndgribelig; organisation og ledelse, sundhedsøkonomi og sygepleje... tjaa.. kryds fingre..

Jeg har fået nyt job. På den afdeling hvor jeg er i praktik, er jeg blevet ansat som afløser. Starter ud med 11 nattevagter næsten i træk. Puh, men det giver gode penge i kassen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...