Pages

søndag den 12. maj 2013

3 uger siden sidst..

Det har været en fantastisk tid med masser af sol og fridage. Det kan kun vises i billeder...

Et forsøg på at lave flødeboller. Desværre fik jeg ikke pisket hviderne nok.
Da chokoladen skulle på, smattede de sammen :(

Jeg er blevet adopteret af min stedfar. Derfor forærede han mig denne abe,
som jeg meget længe havde ønsket mig :)

Besøg af farmor og besser efter Lillebælt Halvmarathon.

Besøg af mormor, morfar og moster Tine en dejlig solskinsdag.

Asparges på vej op af jorden mellem ukrudt ;-)

Den dejlige kolonihave på en lun dag. Smuttede forbi efter arbejde for at lure.

Æbletræet som er et blommetræ ;-) Fyldt med blomster. Jeg håber den giver en god høst i år.

Sofia hjælper far med at samle ukrudt i haven ;-)

En af de smukke stauder i "den engelske bed"...

Sofia elsker at lege i haven.

Stakkels dukke...

Sofia på sin Puky-cykel, på vej ud i haven.

En sur pige fordi hun ikke må slæbe mere legetøj med end hun kan bære ;-)

Nyindkøbte dahlia til mit lille krydderibed :-)

En beskidt unge er en glad unge!

Endnu flere asparges!

Smukke tulipaner i plænen. de får lov at leve ;-)

Kæmpe stikkelsbærbusk og solbærbusk

Lækre rabarber på vej...

Tomater og peberfrugter. Hjemmedyrkede. Er nu plantet i sække :-)

En dejlig men hård dag i haven.

Og en meget træt pige i sin vogn. Det har været en dejlig dejlig miniferie <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...