Pages

onsdag den 17. april 2013

Stort tillykke til Pernille og hendes familie..

... der i går blev til 4 :) Kan slet ikke vente til det bliver min tur :) Nå, men er ved at hækle en lille sprutte til lille Bertram. Billeder kommer senere :)

Var igen i haven, i det skønneste vejr. Jeg besluttede at Sofia skulle blive hjemme ved mig i dag. Gad ikke cykle ud  til vuggestuen, og jeg ved at hun elsker at komme ud i haven, til gynggang og sandkassen. Desværre blev hun hurtigt træt, så vi var hjemme igen kl. 12, hvor hun blev puttet. Det betød at jeg ikke nåede ret meget derude i dag, men det er okay. Fik startet på at rydde op ved jordbærrerne.

Nå, men jeg har jo snart sommerferie, hvilket jeg glæder mig til. Hele 2 mdr. Regner dog med at skulle arbejde. Når sommerferien er slut, skal jeg igennem 6 ugers valgfag, før jeg kan starte på min BA. Disse valgfag blev offentliggjort i slutningen af marts, hvor det galte om at melde sig til hurtigst muligt. Jeg var hamrende hurtig, og fik i går at vide, at jeg havde fået opfyldt alle mine ønsker :) Det er jeg meget glad for :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...