Pages

søndag den 14. april 2013

Ååårh en skøn dag i haven...

Den 14. april skete det! Vi fik forår i Danmark.

Sofia og jeg tog 3 timer i haven, og hyggede os. Musen sad i sandkassen og legede og jeg fik fjernet en masse ukrudt, og fjernet gamle tomat og agurkeplanter i drivhuset. Jeg er dog langtfra færdig.
Nu er det heldigvis sådan, at jeg i den kommende uge har studiefri, og vejret skulle blive fantastisk. Derfor ved jeg godt hvor mine timer skal bruges. Skal klart i haven. Her er lidt billeder fra i går og i dag...

Mine kommende grønt-bede. Fik dem kultiveret, så de er tættere på at blive klar.
Nu skal ukrudtet bare samles sammen ;-)

Rabarber på vej

Når man har været i haven, er man MØGtræt bagefter

Sofia stener Timme Tid

Det kommende staude-bed, som er ved at blive ryddet for ukrudt

Staude-bedet igen. Synes man kan se hvor langt jeg er kommet med ukrudtet

Staude-bed, nu med mindre ukrudt

Sofia hyggede sig så meget i sandkassen

Dukken får sandbad

Drivhuset er tømt for gamle planter, så mangler vi bare ukrudtet :(

Frokosten indtages på trappen når man ikke har havemøbler

Staude-bed, igen igen...

Sofia og vinduerne :)

Haven fra huset af.. der bliver grønnere og grønnere

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...