Pages

fredag den 6. juli 2012

Den 1 uge i sommerferien...

Det har været skønt vejr indtil i dag fredag :-( Regn, og måske endda skybrud. Happy holiday..

Mandag stod den jo på Sofias fødselsdag. 1 år gammel. Tiden er gået så hurtig. Dum som jeg så var, tog jeg hende til lægen for at blive vaccineret. Ikke at stikket var noget, det gik hurtigt over, men feberen som kommer efterfølgende, den havde jeg lykkelig glemt :( Det resulterede i natteroderi til kl. 2, og jeg måtte melde mig syg om tirsdagen, hvor jeg ellers skulle have været på job.
Pernille kom med kage til Sofia. Behøver jeg sige mere? Billedet taler vidst for sig selv ;-)

Tillykke til min lille skat <3


Tirsdag brugte jeg sammen med Mette og lille Thais, og selvfølgelig Sofia, som stadig var lidt vrøvlet.
Vi hyggede os alle i byen, og fik en hotdag *nammenam*. Kaffe og skildpadder blev indtaget herhjemme :)

Onsdag havde vi besøg af en ejendomsmægler. Vi er ret interesserede i værdien af lejligheden. Ikke fordi vi vil sælge, men fordi vi er nysgerrige. Den er jo sat i stand, og toptunet :)

Torsdag havde jeg vagt på BRITA, og passede en skøn lille dreng. Man bliver lidt skruk af de små, men tror jeg har nok at se til lige pt.

Fredag, i dag.. var ude og gå.. elsker at kigge i byen når der er udsalg. Sjovt nok er det sjældent til mig selv jeg shopper, men til Sofia derimod. Fandt i dag, lækkert sengelinned fra Småfolk til kun 168 kr. Så gider jeg dælme ikke købe det brugt ;-)

Næste uge tager jeg hjem til Esbjerg sammen med Sofia, så Casper kan få lidt ro i hovedet ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...