Pages

mandag den 9. juli 2012

Anmeldelse af "Cafe Passage" i Odense..

Hold nu k*** hvor blev jeg skuffet. Jeg skulle mødes med en sød veninde og sniksnakke lidt. Da vuggestuen jo er lukket, skulle Sofia med, og jeg glædede mig til en hyggelig dag :)

Cafe Passage, her behøver du ikke komme :(


Skøn som sommeren jo er i disse dage, med dejligt regn, pakkede jeg Sofia i klapvognen, og trillede ned i byen, for at mødes med B. Jeg har aldrig været på Cafe Passage før, men havde været der da det hed The Room. Jeg var heller ikke begejstret for det sted. Men med radiospots som "kom og nyd en god frokost med søde værtinder osv", så skulle det have en chance :)
I døren bliver vi mødt af en vrissende værtinde "I må ikke have klapvognen med ind"... nå for pokker, jamen den stiller jeg da så bare herude i regnen, intet problem.. undrede mig dog lidt da der ikke var ret mange gæster og egentlig god gulvplads derinde :-/ Værtinden kommer med 2 menukort, og spørger IKKE om vi skal bruge en højstol til Sofia.. men den finder jeg da bare selv så.. heller ikke noget problem.
Jeg bestiller en vegetarsalat med falaffel, så Sofia også kan få lidt mad. Ved hun elsker falaffel ;-)
Maden var OK, men så heller ikke mere end det. Faktisk lidt kedelig kun med salat, rød peber, 2 stk agurk og 10 falaffelkugler :-/ men okay.. prisen var også kun 74 kr.
Cafe Passage har studierabat, hvilket også var en grund til vi valgte stedet. Da vi står ved kassen og skal betale, og jeg siger, "jeg har studiekort".. ja så var svaret "det er altså for sent nu, for jeg har slået bonnen ud, men din veninde kan få rabat på hendes"... tsk tsk siger jeg bare! Hold op en dårlig oplevelse :(

Her kommer jeg IKKE igen..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...