Pages

onsdag den 13. juli 2011

Vil da kalde mig selv for heldig!

Jeg er kun oppe 2 gange om natten for at give Sofia mad. Når man er gravid, så hører man kun alle skrækhistorierne om at du kommer til at sidde oppe natten lang mange mange nætter.. Det er det såkaldte "bare vent-fænomen"! Og gud hvor var jeg træt af at høre på det til sidst. Jeg har endnu ikke siddet oppe mere end 2 timer, fordelt på 2 gange. Javist er jeg træt mens det står på, men tror ikke jeg skal tude - ikke i forhold til alle de historier man hører ;)

Så et lille råd til jer kommende gravide... Luk af for det I hører. Ofte sker det ikke, og det er i hvertfald slet ikke en grund til at gå og blive nervøs over, om jeres lille klump bliver en nattebarn :)

Jeg vil senere, når tid er, skrive et indlæg om min fødsel, fra jeg blev indlagt på Svangreklinikken, til jeg blev overflyttet på Vuggen, og til vi kom hjem..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...