Pages

lørdag den 22. februar 2014

Livet som husejer...

Hvis opslaget ser underligt ud, er det fordi det er skrevet på min iPad, og ikke på pc. 

Jeg havde besluttet mig for en tur i haven, hvis det var tørvejr. Det blev det heldigvis over middag. Sagen var den, at vi inden jul havde købt en plæneklippers, og den ville jeg gerne have samlet og afprøvet. Vores græs var ikke blevet klippet i lang tid, da de tidligere ejere af huset ikke havde fået det gjort det sidst på sommeren. Derfor var jeg ivrig for at komme i gang. Og hold da op det pyntede :-)


Hele familien nød eftermiddagen udenfor. Og det holdt næsten tørt. 

I går var mine søskende på besøg. Casper var udenbys, så havde spurgt dem om ikke de ville komme, så vi kunne hygge og spise sammen. Mine forældre kom også, og jeg lavede lækker LCHF kylling i cremet peanutsauce. Samtidig fik jeg lige opdateret mine billeder fra min store dag, hvor jeg blev sygeplejerske. 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...