Pages

søndag den 28. oktober 2012

2 mdr siden sidst..

Pinligt, men har bare haft SÅ mange ting at se til...
Studiet startede den 26.8, og siden da har det egentlig bare kørt derud af. I dag, den 28.10, er jeg netop blevet færdig med eksamensopgave. En ikke så hård omgang, da jeg har været i god tid, men alligevel har den jo fyldt en hel del i hverdagen.
Casper fylder 35 i dag.. STORT TILLYKKE! og vi vil senere ud og spise frokost, når Sofia har sovet.
Torsdag flyver vi til Egypten i en uge, og jeg er dødnervøs og har ondt i maven over hvordan vi mon skal klare at være hjemmefra så længe.. eller hvordan JEG mon skal klare at være hjemmefra.. :-/ Sofia skal med, og jeg ved, at hun vil elske at plaske rundt i vandet. Men det at komme til et SÅ fremmed land, skræmmer mig. Man hører jo altid folks grimme historier om madforgiftning osv, og jeg magter ikke at være syg i en hel uge, eller at Sofia bliver det...
Jeg har fundet 2 dunke håndsprit frem, og regner med at det er nok. Vi skal trods alt bo på 5 stjernet hotel ;-) Vi skal ikke ud på ture osv, men regner med at blive på vores KÆMPE resort og hygge os med ridecenter (med springbane og arabere), kæmpe pools og alle de andre ting der er...

Måske jeg bare skal slappe lidt af ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...