Pages

onsdag den 15. august 2012

Bryllup og honeymoon

Efter at have ventet i 6 år på at Casper skulle blive min mand, så kom dagen endelig!
Den magiske dato 4.8.12...

Jeg beklager det massive billedespam, men vi havde simpelthen bare så dejlig en dag. Billeder fra selve brylluppet er sparsomme, da der er billeder af min familie, og de ønsker måske ikke at ende på internettet, så I må nøjes med billeder af vores honeymoon part 1, som gik til Hindsgavl Slot. Part 2 kommer i uge 45, hvor vi regner med, at stikke af sydpå :)

De pyntede borde. Kan godt lide det simpelt.

Jeg elsker høje hæle, hvis ikke jeg var så høj. Dette er dog kun bordpynt :)

Brudeparret den 4.8.12. Æresporten havde min svigermor og hendes kæreste lavet.
Det var en stor overraskelse!

Det var den bedste dag, og var meget glad for mit kjolevalg.

Vores fine seng på Hindsgavl Slot.

Bemærk den fine udsigt udover Lillebælt.
Bobler & Chokolade på værelset

Udsigten.

Rigtig smuk natur omkring slottet.






Det' kanon ;-)
Lillebælt
Casper og jeg nyder et lækkert Stjerneskud på havnen i Middelfart :)
Køkkenhaven

Trappen fører ned til Lillebælt :)








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...