Pages

onsdag den 23. november 2011

Har så travlt så travlt..

.. men med hvad?? Jeg aner det faktisk ikke. Det er ikke med at sidde foran computeren, for den er stortset aldrig tændt.. Ej det er jo selvfølgelig med at være mor. Selvom Sofia er yderst nem, så tager hun jo alligevel al min tid. Når hun sover, ja så syer jeg tøj til hende, og når hun er vågen, så gider hun ikke længere bare at ligge selv. Hun vil underholdes nu :)

Meget er der sket siden sidst. Sofia er næsten 5 måneder nu. Den første tand er brudt frem, så ser er savl i laaaange baner :) Grøden begynder også at køre derud af (endelig). I går ville jeg prøve at lave lidt vælling til hende. Jeg gik i Brugsen og købte rismel, så jeg kunne lave risvælling med modermælkerstatning i. Men det ville hun sguette have. Jeg kunne se udtrykket "mor, det der serverer du bare ikke for mig igen"... Nemmere gik det dog med majsvællingen til morgen :)

Jeg har syet en del bukser og en joggingdragt til hende. Billeder kommer :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...